Лікувально-діагностичний курортний комплекс «Шале Грааль»


Україна, Львівська область, Дрогобицький район, Трускавець, вул. Суховоля, 60 А


Лікувально-рекреаційний курортний комплекс «Шале Грааль»

3D-тур 5 панорам


  Загальна інформація

рік заснування 2009

  Платіжна інформація

способи оплати Готівка, Банківська платіжна картка, Банківський переказ, Безготівковий перерахунок, Електронні гроші
підтримувані банківські карти Maestro, MasterCard Electronic, MasterCard, Visa, Visa Electron

Проживання


Зміна рушників
Зміна постелі
Бронювання квитків
Прибирання номерів
Медична допомога
Консьєрж
Камера схову
Доставка їжі у номер
Проживання
правила бронювання

Система лояльності на основі дисконтних карт - VIP-CLUB.
1. Засобом ідентифікації використання програми лояльності служать персоніфіковані дисконтні карти.
2. Критерієм визначення рівня дисконтної карти є загальна накопичена кількість візитів в комплекс. Залежно від кількості проведених ночей і кількості візитів в комплекс діють карти 3-х гостьових і 2-х службових типів, що передбачають певні знижки і привілеї:
Рівень 1 – карта Welcome. Для гостей, котрі прожили в комплексі 30 ночей:
● 10 % знижки на проживання в комплексі (від вартості будь якого пакету - BB, повний пансіон, лікувальний);
● власник карти може передавати її іншим особам для отримання знижки на проживання в комплексі (від вартості будь якого пакету - BB, повний пансіон, лікувальний).
● За ідентифікацією однієї картки можливе проживання необмеженої кількості кімнат (навіть якщо гості проживають одночасно) з наданням знижки на проживання.
● Щомісячна інформаційна розсилка новин
Рівень 2 – карта Luxury. Для гостей, котрі прожили в комплексі 60 ночей:
● 15 % знижки на проживання в комплексі (від вартості будь якого пакету - BB, повний пансіон, лікувальний);
● 15 % знижки на один додатковий номер (від вартості будь якого пакету - BB, повний пансіон, лікувальний) при одночасному проживанні з власником;
● при можливості безкоштовний ранній заїзд (з 07:00 ранку) та пізній виїзд (до 18:00);
● VIP-setup номера в день заїзду (фрукти, шампанське);
● Щомісячна інформаційна розсилка новин
Рівень 3 – карта Diamond. Для гостей, котрі прожили в комплексі 90 ночей:
● 20 % знижки на проживання в комплексі (від вартості будь якого пакету - BB, повний пансіон, лікувальний);
● 20 % знижки на два додаткових номери (від вартості будь якого пакету - BB, повний пансіон, лікувальний) при одночасному проживанні з власником;
● при можливості безкоштовний ранній заїзд (з 07:00 ранку) та пізній виїзд (до 18:00);
● VIP-setup номера в день заїзду (фрукти, шампанське);
● Щомісячна інформаційна розсилка новин
Корпоративні карти номінал 25% PLATINUM та номіналом 30% Vipclas.
Видаються керівництвом комплексу індивідуально.
Карти дають право на:
● 25% або 30 % знижки на проживання в комплексі (від вартості будь якого пакету - BB, повний пансіон, лікувальний);
● при можливості безкоштовний ранній заїзд (з 07:00 ранку) та пізній виїзд (до 18:00);
● VIP-setup номера в день заїзду (фрукти, шампанське);
3. По факту накопичення певної кількості ночей туристу присвоюється статус "постійного гостя" і надається карта певного рівня, що підтверджує його участь у програмі лояльності.
4. Термін дії дисконтних карт необмежений. Програма працює за накопичувальною системою протягом усього періоду діяльності комплексу, протягом якого рівень картки може бути підвищений.
5. Карта надає право власникові картки на отримання знижки на проживання в апартаменті свого розміщення.
6. Карта надає гарантоване право гостя на отримання знижки згідно купленого пакету від затверджених цін та не передбачає отримання знижки на тури, святкові програми, акції, послуги барів та ресторанів, медичного та СПА центру та інші додаткові послуги комплексу крім обумовлених послуг у п. 2 .
7. Право на отримання знижки, яка визначається картою Luxury та Diamond, поширюється на близьких родичів власника карти (чоловік, дружина, батьки, діти, сестра, брат, дідусі та бабусі) і не поширюється на інших осіб.
8. Власникам карт Luxury надається право оплати по своїй карті одного додаткового номеру (від вартості будь якого пакету - BB, повний пансіон, лікувальний) при умові одночасного проживання в комплексі з власником карти (всього 2 номери).
9. Власникам карт Diamond надається право оплати по своїй карті двох додаткових номерів (від вартості будь якого пакету - BB, повний пансіон, лікувальний) при умові одночасного проживання в комплексі з власником карти (всього 3 номери).
10. Оплата додаткових номерів понад визначеної картою кількості не передбачена навіть у разі розміщення близьких родичів власника карти (батьків, подружжя, дітей, онуків та ін.)
11. Дисконтні картки не діють при бронюванні номерів через сайти он-лайн бронювання, туристичні компанії та інші компанії-посередники.
12. Кожна карта має індивідуальний серійний номер
13. У разі загублення або втрати карта підлягає відновленню.
14. Для підтвердження права на отримання знижки за програмою лояльності при поселенні необхідно пред'явити карту і документ, що засвідчує особу адміністратору.
15. У разі виникнення питань за програмою лояльності необхідно зв'язатися з фахівцем відділу бронювання тел. +380324771212.

Знижки на пакети для фізичних осіб.
1. Для заохочення клієнтів при разовому бронюванні тривалого періоду проживання, встановлені наступні знижки від вартості вибраного пакету: BB, повний пансіон, лікувальний
Знижки діють в період низького та високого сезону.
разове бронювання к-сті діб знижка
від 7 діб 10 %
від 14 діб 15 %
від 21 доби 20 %
2. Тариф “Вихідний день” діє в період низького та високого сезонів:
● при бронюванні будь яких 2 діб проживання в період з п’ятниці по понеділок надається знижка в розмірі 15% від пакетів “ВВ” або “повний пансіон”.
● при бронюванні на 1 добу в період з п’ятниці по понеділок - знижка 10% від пакетів “ВВ” або “повний пансіон”.

правила ануляції бронювання

"Гість/Замовник може відмінити (анулювати) бронювання номеру своєю письмовою заявою за добу до приїзду без застосування до нього штрафних санкцій. Якщо заява про анулювання бронювання була зроблена пізніше або не зроблена взагалі, ЛДКК «Шале Грааль» має право застосувати до Гостя/Замовника штрафні санкції за простій апартаменту в розмірі 10% загальної вартості замовлених послуг.

Гість/Замовник може зменшити кількість днів проживання в апартаменті своєю письмовою заявою за добу до виїзду без застосування до нього штрафних санкцій. Якщо ця заява була зроблена пізніше або не зроблена взагалі, ЛДКК «Шале Грааль» має право застосувати до Гостя/Замовника штрафні санкції за простій апартаменту в розмірі повної вартості пакету послуг за добу."

рівень якості проживання 4*
заїзд 14:00
виїзд 12:00
тип харчування
максимальний вік дитини, для якої поселення без зайняття окремого місця буде безкоштовним 6

Медицина


Медицина

Краса


Соляна кімната
Душ Шарко
Спеціальні послуги
Апаратні процедури
Масаж
Консультації експертів
Солярій
Косметологія
Нігтьовий сервіс
Перукарські послуги
Медікал-СПА центр «Авель»
Видалення волосся

Харчування


Організація бенкету
Ланч
Сніданок
Ресторан «Теодора»
кількість залів 2

Організація відпочинку


Екскурсія
Організація відпочинку

Розваги


Танці
Музика
Розваги

Догляд за речами


Чистка взуття
Ремонт взуття
Ремонт одягу
Прасування
Хімчистка
Прання
Догляд за речами

Послуги для дітей


Послуги для дітей
Атракціони
Няня
Дитячі свята
Дитяче меню
Аніматор
Педагог
Дитячі навчальні гуртки

Релакс


Відро обливу
Інфачервона сауна
Кріо-сауна
Гідромасажна ванна
Басейн
довжина (м) 20
мінімальна глибина 1,55
максимальна глибина 1,55
Турецький хаммам
Римська лазня
Російська баня
Фінська сауна
Релакс

Спортивні послуги


Персональний тренінг (індивідуальне заняття)
марка обладнання Hoist
спорт Фітнес
вид спорту Фітнес
Спортивні послуги
марка обладнання Hoist
спорт Фітнес, Спеціальні фітнес-програми
вид спорту Фітнес

Конференц-сервіс


Конференц-сервіс
Каво-перерви

Активний відпочинок


Велосипедні подорожі
прокат спорядження
Пінг-понг (настільний теніс)
Верхова їзда
Активний відпочинок

Послуги зв'язку


Послуги зв'язку
Інтернет

Фінансові послуги


Обмін валют
Фінансові послуги

Доступ до ЗМІ


Телебачення
Свіжа преса
Доступ до ЗМІ

Послуги для людей з особливими потребами


Послуги для людей з особливими потребами